سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرروز
 
قالب وبلاگ

ز امروز سعی می کنیم هر چند وقت یکبار برنامه های کاربردی و نرم افزار های گو ناگونی از سیستم عامل های مختلف موبایلی برای شما معرفی کنیم.

سعی داریم این برنامه ها را در قالب یک پکیج برای شما ارائه کنیم. نکته شایان ذکر این است که برنامه ها یی که دارای لینک مستقیم یا غیر مستقیم از وبسایت مطرحی باشن لینک آنها را قرار می دهیم.از آنجایی که همراه اکثر نرم افزار ها فایل های تروجان Bind می شود سعی می کنیم لینک های مطمئن را برای شما انتخاب کنیم. از این رو گاها لینک ها دستخوش تغییرات می شوند و حذف می شوند و هدف ما صرفا اطلاع رسانی می باشد تا دانلود نرم افزار در نتیجه تضمین برای کار کردن 100 درصد لینک ها نیست.

بازی Madden NFL 12 برای آیفون و آیپد

بازی Madden NFL 12  در سبک ورزشی می باشد و یکی از بهترین بازی ها برای علاقه مندان به فوتبال آمریکایی می باشد.این بازی دارای گرافیک بسیار مناسبی می باشد و  دارای کیفیت  ساخت بالایی می باشد البته شاید به پای نسخه ی کنسولی این بازی نرسد ولی برای دستگاه های همراه گزینه ی مناسبی محسوب می شود.هم چنین در این بازی تنوع بازیکنان و تیم ها بسیار زیاد می باشد.مزیت بسیار بزرگ این بازی قابلیت تماشای انلاین تمام مسابقات فوتبال آمریکایی به صورت رایگان می باشد.

 


[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 8:17 صبح ] [ سجاد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 32826
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

کد جست و جوی گوگل